סיורים ביקבים, וחוויות שלא כדאי לפספס | "יוצאים לדרך"

נדב דוד No Comments on סיורים ביקבים, וחוויות שלא כדאי לפספס | "יוצאים לדרך"

מידי יום בבין הזמנים מגיש כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בה הוא ממליץ על מספר מקומות נפלאים לטיול ברחבי ארץ ישראל | היום בתכנית: סיורים ביקבים משובחים, עכו העתיקה ועוד הפתעות רבות | האזינו

צילום: Hillel Maeir/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את הסיור היומי פתח קובי פינקלר בעיר הקודש צפת. בשיחה עם אבי עבו הבעלים של יקב נחל עמוד שכבפר שמאי, הוא שמע על פעילות היקב והיין שמיוצר בו, ועל הסיורים שניתנים במקום. "את העבודה ביקב אנחנו עושים רק עם אנשים יראי שמים". האזינו לשיחה:

מצפת הגיע פינקלר לעכו ושוחח עם רוני מיארה מנהל השיווק של מרכז התיירות רמח"ל, שסיפר על בית הכנסת העתיק של הרמח"ל שנמצא בעיר ועל פועלו של הרמח"ל, שאמנם קבור בטבריה (יש אורמים בכפר יסיף), אבל היה חי בעכו תקופה לא מבוטלת. השיחה המלאה:

מעכו הצפונית ירד פינקלר לנגב, ושוחח עם צביקי פורת מ"בארות בנגב" שסיפר על הפעילות שהם מציעים במקום, על מרכז המקברים במקום, ועל הסיפור של קיבוץ בארות יצחק. האזינו:

מהנגב המשיך פינקלר אל תוך תחומי יהודה ושומרון, ושוחח עם ערן קרוזל שסיפר על מגוון הסיורים והאטרקציות שהם מציעים ברחבי יו"ש, ונתן את רשימת האתרים המומלצים ביותר, בשילוב טיפים חשובים למטיילים באזור.

בהמשך שוחח פינקלר עם גליה קלבינוביץ', מנהלת הפרויקטים בבית העדות להנחלת זיכרון השואה שנמצא בניר גלים. היא סיפרה על תצוגות להנצחה של השואה שניתן לצפות בהם במקום. האזינו:

מניר גלים הגיע פינקלר ליקב גוש עציון, ושוחח עם סתיו שסיפרה על הסיור בכרמים שהם מציעים, על המסעדה המשובחת במקום, ועל טעימות היין שתוכלו לקבל בסיום הסיור:

משם המשיך פינקלר ליקב מרישה ושוחח עם אורן חביביאן ממושב זרחיה, שסיפר על הכרמים שהם נטעו במקום, ועל הייחודיות שלהם. במקום מרכז מבקרים שמציעו סיור לאורך תהליך יצור היין. האזינו:

ממושב זרחיה המשיך פינקלר לחבל מודיעין, ושוחח עם מרב לזר מנהלת עמותת התיירות של חבל מודיעין, שסיפרה על הסיורים והחוויות שהם מציעים במקום, סיורי אופניים, וסדנאות עם אמנים ועוד הפתעות רבות:

ולסיום, שוחח פינקלר עם מירי בין שיטרית ממושב בצת, שסיפרה על המתחם המרווח "בין הר לים" שבו תוכלו להתפנק בחופשת סוף שבוע עם כל המשפחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



0 תגובות